onsdag 23 september 2009

allt löser sig

sådärja, vad ska jag hitta på då? Clara sover, maken är på bio och tydligen kommer ingen på vinkväll hit. Borde kanske fixa något inför fredag men satan, jag orkar inte! Tror bestämt att jag med kommer att somna in om en timme eller två. Det är så himla gött att sova ju, och jag har varit helt slut efter ett sjukt stressigt veckoslut. Nu är det som att luften gått ur mig och jag vet inte hur jag ska orka resa mig ur sängen på morgonen. Det hjälper Clara mig med...
Imorgon ska jag nog ta mig en tripp till stan för att handla upp mitt presentkort! Skulle ju sitta fint med en fin klänning till festen på fredag... Sen har vi köpt månadskort då jag ju ska börja jobba nästa vecka! Det måste man ju utnyttja...
Fasen, nu är han "whataboutbrian-brian" på tv, han är sjukt het alltså!

Inga kommentarer: